Tuesday 17 January 2017

Contoh Surat AkuJanji Ibubapa Prasekolah




SEKOLAH KEBANGSAAN LIMAU-LIMAU,BELURAN
Peti Surat 27, Pulau Jambongan
90107,Beluran
Sabah.


SURAT AKU JANJI IBUBAPA


Saya.............................................................................................................................. ibu/bapa/penjaga kepada......................................................di kelas .................................................................................
Bersetuju dengan syarat-syarat dari pihak pentadbir.

Syarat-syaratnya ialah :

Mengambil anak di bawah jagaan sanaya yang bernama............................................... pada jam 11.30 pagi setiap hari persekolahan.

Tidak akan mengambil sebarang tindakan terhadap pihak sekolah sekiranya berlaku sebarang yang tidak di ingini kepada anak/murid di bawah jagaan saya jika ianya berlaku di                                      
                  luar waktu di atas.


Saya sesungguhnya faham bahawa saya perlu mematuhi peraturan di atas.



Tandatangan Ibubapa/Penjaga
..................................................
(                Nama                       )

Tarikh :


Cop Sekolah :



0 comments:

Post a Comment